سرمربی تیم فوتبال استقلال دلیل حضور سرزده اش در منزل سرمربی سابق آبی پوشان را اعلام کرد.

منصوریان دلیل ملاقات شبانه اش با پرویز مظلومی را اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس که بعدازظهر امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد با اشاره به این دیدار گفت: تیم ما به لحاظ روحی و روانی و فیزیکی برای ین بازی آماده است بعد از بازی با ماشین سازی تلاش کردیم از لحاظ روحی بازیکان را به شرایط ایده آل برسانیم.

وی افزود: از ۱۵ روز پیش آنالیز پرسپولیس را آغاز کردیم. می‌دانم تیم حریف از کادر فنی خوب و قوی برخوردار است. برانکو ۶ سال در تیم ملی حضور داشت و به همین خاطر برای من قابل احترام است.

سرمربی استقلال با اشاره به تقابل با برانکو نیز تصریح کرد: این تقابل برای من و برانکو فرق می کند و به عملکرد چند هفته دو تیم  برای این بازی ارتباط ندارد اولین شهراوردم را روی نیمکت تجربه می‌کنم و می‌دانم دربی زیبایی را شاهد خواهیم بود. وقتی خواسته های دو تیم را کف ترازو می‌گذاریم می‌دانیم که بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود. من حس می‌کنم بازی فردا برنده خواهد داشت و امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارم.

علیرضا منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: دربی مانند رانندگی نیست. این مسابقه به گذشته نفت من ربطی ندارد. نمی خواهیم دربی برای ما آزمون و خطا باشد. تیم ما شرایط خوبی دارد. بازیکنان با تمرکز خوبی در تمرینات حاضر می شوند. من حس می‌کنم که بازیکنانمان برای فردا چه انگیزه ای دارند.

وی در رابطه با دیدار با مظلومی گفت: من سرزده خدمت آقای مظلومی رسیدم. من با مربی سابق خودم و مربی که سال ها در دربی بوده به انرژی اش در این بازی احتیاج داشتم دیشب به مظلومی گفتم که من پرچمدار مردم هستم هنگامی که با مظلومی دیدار کردم سبک شدم. من چند روز پیش خودم را جای مظلومی گذاشتم و هنگامی که او را دیدم سبک شدم.

وی در رابطه با استرسی که برای این دیدار خواهد داشت گفت: من با انرژی هستم و هنگامی که حس کنم نشاط ندارم از خانه بیرون نمی‌روم. ما فردا دفاع و حمله را در برنامه داریم و بعد دربی نشاط اول را خواهیم داشت.

سرمربی استقلال تصریح کرد: من از هواداران تشکر می کنم که حمایت کامل آنها را دارم همچنین احساس می کنم باشگاه هم حمایت کامل می کند. البته برخی می گویند ما چیزی نگفتیم اما خبرنگاران بدون منبع چیزی نمی نویسند!

منصوریان ادامه داد: از برخی پیشکسوتان هم گله دارم. از روزی که من آمدم شمشیر را از رو بستند و مدام دارند مصاحبه می کنند در حالی که مسیر و هدف ما یکی است و پرچم جابجا می‌شود. در تیم حریفمان برانکو و کریم باقری از ما حمایت می‌کنند. باقری از ما حمایت می کند اما پیشکسوت ما از ما حمایت نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از بازیکنان ما اولین دربی شان را پشت سر می‌گذارند. اما من از لحاظ روحی و روانی  آنها را برای این بازی آماده کردم.

علیرضا منصوریان در خصوص اینکه استقلال اتلتیکویی بازی خواهد کرد گفت: سعی می کنیم سبک بایرن مونیخ را هم به این سبک بازی اضافه کنیم.

وی تصریح کرد: خوشحالم که داوران فینال المپیک این مسابقه را قضاوت می‌کنند . ما به نقطه ای رسیدیم که دیگر از ایتالیا و سایر کشور ها داور نمی‌آوریم و به کمیته داوران تبریک می گویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.